luni, 4 mai 2009

E info şi e plictiseală

Stăm în laboratorul ăsta împuţit, nu facem nimic şi nimeni nu ne supraveghează. Profa stă într-un laborator separat pentru profesori şi fumează. (îmi şopteşte un coleg de clasă că fumeşte). Duhneşte a lene, dă pe-afară. Da, OK, îmi convine că nu facem oră şi în loc să rezolvăm probleme cu pointeri, liste şi altele care mai de care... dar dacă tot veni vorba, ea e plătită să îşi facă orele... aşa mai bine n-am veni la şcoală. Ne trânteşte vreo 10 probleme (de fapt ni le pune pe usere, şi i s-a terminat jobul), după care ne spune să le rezolvăm. Data trecută, pe parcursul a patru ore, a intrat de două ori în laborator: o dată ca să ne zică să facem linişte, şi o dată ca să-i spună unei colege să aducă apă pentru cafea. ATÂT! Şi uite-aşa, mai trebuie să stăm încă vreo două-trei ore, să ne plângem de milă, că profei nu-i putem spune nimic...

Uraţi-mi succes... Sau daţi-mi idei: ce să fac pentru combaterea poluării... plictisale!?

4 comentarii:

Anna spunea...

Mda... asa`i si la noi :))doar ca eu am ultima ora... RISIPA DE TIMP!!

Anca. spunea...

Mie-mi spui!? Mai ales ca si la mine is ultimele... patru ore... incepand de la 14:30.

Deea spunea...

No', daca amu' te plangi, ce-i face la anu', cand or fi 5 ore? :))

Anca. spunea...

La fel! :))