sâmbătă, 9 mai 2009

Direcția 5 - concert în Piața Independenței

Mi-a plăcut foarte mult despre ei. Atmosfera generală a fost dinamică, ce mai? De concert! Băieții știu să distreze și să se distreze, se simt bine pe scenă, și cel mai important: știu să cânte! Și mai și știu să comunice cu publicul: i-au rugat pe jandarmi să lase „câțiva” fani să treacă de gardurile separatoare. Acești câțiva s-au transformat în vreo 40-50 până la sfârșitul concertului (totul la rugămintea lui Cristi Enache), au împărțit CD-uri gratis, au fost excepționali. Mi-au lăsat un gust plăcut în gură. Sunt profesioniști și au rămas încă tineri. Câteva dintre melodiile pe care le-au cântat (sigur omit ceva; mă lasă memoria): Superstar, Dacă ai ști, Ești stilul meu, Obsesia, Am nevoie de tine, Unde ești, Povestea noastră, În nici un caz, Stai... nu mă ocoli.

Am și reușit să filmez câte ceva. N-am apucat nu știu cât, pentru că nu aveam suficientă memorie liberă, și cel mai important, pentru că vroiam și eu să mă bâțâi ca tot omul-la-concert. Scuzați calitatea proastă a imaginii și sunetului. Am filmat cu telefonul.

Impresia generală a publicului a fost de „vă iubim”:



Secvență din „În nici un caz”, de pe noul album „Aniversare”:



Secvență din „Stai... nu mă ocoli”:



Da, băieții știu să facă show, și știu să cânte:





Overall, băieții au fost no comment.

Un comentariu:

admin spunea...

Nu am nimic de comentat la acest articol. Foarte tare.:P