sâmbătă, 18 aprilie 2009

Oua

Daca tot am fost prin „preajma”, cand am venit de la Rosia ne-am oprit la targul de incondeiat oua de la Dragoteni. Ce-am vazut... nu pot explica. De la mic la mare, imbracati in porturi populare, in atmosfera de pre-Pasti, oameni se invarteau, si nu numai. Pozele de mai jos vorbesc de la sine.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Cand vad chestii din astea, mi se face pielea de gaina, si ma gandesc cate s-au pierdut in... cateva zeci de ani. Nu numai ca am devenit imuni la traditii, dar ne mai si batem joc de ele pentru ca „Vai de capul meu!!! Cum sa porti asa ceva!? Esti normala!?” Ne-am pierdut, partial, identitatea noastra ca popor. In momente din astea, imi zic ca abia astept sa termin facultatea odata, sa fac ceva in sensul asta, sa ma pot apuca serios de treaba, sa ajut cat de cat. Pentru ca mor cand stiu ca tot ce e frumos in tara asta se duce si se pierde.

Niciun comentariu: