luni, 27 aprilie 2009

Mario

Ieri și azi m-am jucat (puțin, atâta cât îmi permite timpul ăsta nenorocit) pe consolă (Game Cube). Și uite-așa mi-am amintit de copilărie, dacă pot numi copilărie acum 4 ani. Anyway, nu numai acest Mario îmi amintește de copilărie. Erau alte Mario-uri pe care le jucam și la 3 ani, incredibil de fascinată.

P.S.: Chestie rușinoasă... nu mai spuneți la nimeni :"> : Pe atunci, pe vremurile când mă jucam pe Super Nintendo, prin '94, eu chiar credeam că există Mario, chiar dacă nu sub numele ăsta. Dar credeam că există un supererou care salvează prințese care sunt mereu răpite de Bad Guys. Ei, na... nu dați mai departe, va rog frumos!

Puțin din Paper Mario 2: The Thousand Year Door:

Later edit: au scos dobitocii poza de pe net... tre' sa cot alta. :-w

Niciun comentariu: