marți, 21 aprilie 2009

Fluturași

Da, sunt cu sutele acum că începe primăvara. Îi vezi peste tot, pe câmpuri (aruncați de maimuțe needucate), „morți” prin tomberoane, rătăciți prin palmele celor care îi înmânează sau studiază, etc. Și nimeni nu se uită la ei. Eu tot stau să mă întreb câți oameni au aruncat în coșul de gunoi cel puțin un fluturaș care conținea informații care chiar îi priveau. Dar e mentalitatea asta asta fixistă a românului prost: „Iară rahaturi din ăstea pe hârtie!? Mie nu-mi trabă!” Și uite-așa, omul care caută disperat un magazin de perdele aruncă (în cel mai bun caz!) la coșul de gunoi un flyer care anunța deschiderea unui magazin cu materiale ce îi trebuie conului.

Știu, sunt enervanți, și mie îmi vine să le dau șuturi în fund celor care îi împart, ca să nu mai zic că aș vrea să îi fac mototol și să le dau foc pe undeva. Dar mă gândesc după aia că cineva chiar încearcă să-mi atragă atenția asupra ceva nou și, în principiu, a ceva care are cererea mare la momentul respectiv. Și da, de trei luni de zile caut ... șuruburi; și orașului ăstuia îi lipsește cu desăvârșire o șosetărie. Și fluturele ăla îmi dă mură-n gură. (Okay, o iau razna deja!). Bun. Tot ce vreau să vă zic e: uita-ți-vă măcar la titlul de pe fluturașul ăla, s-ar putea să vă intereseze. Nu glumesc! „Ofertă Vodafone”. Am telefon, nu mă interesează, îl arunc și treaba e rezolvată. N-am pățit nimic că m-am uitat. Dar s-ar putea, repet, să căutați ceva de foarte mult timp, în foarte multe locuri, și reclama aia infectă pe care o primiți în mână pe stradă să vă rezolve problema. Trust me. Încercați!

Niciun comentariu: