marți, 28 aprilie 2009

Dezolant

Azi am tras o vizită până la Universitatea Oradea, mai precis, la biblioteca de acolo. Și ce-am vazut nu mi-a picat cu tronc. Pereți de pe care cade tencuiala, mobilier învehit, podea din sală de lectură care scârțâie ca dracu, spațiu strâmt, toaletă murdară... atmosferă generală sinistră (mai și croncăneau niște ciori pe deasupra!). Nu-mi dau seama cum cineva poate învăța în condițiile ăstea! Presupun că voi afla cât de curând. Asta dacă nu merg direct în străinătate, caz care nu e exclus.

A, și ceva funny: cum lipeau sticla de corpul de lemn/metal (probabil ca să n-o ia cineva să fugă cu ea):

3 comentarii:

Deea spunea...

Doar nu vrei sa dai aci la faculta :O

Anca. spunea...

ba da:P dar am motive serioase, si misto de tot:>. Daca raman in tara, raman aici. Daca outside, atunci nu aici:))

Deea spunea...

Vreau sa aud motivul ala serios pentru care ai vrea sa ramai in Or la fac :))