joi, 23 aprilie 2009

Bun venit pe E60

Ca orice om care se bucură de primăvară și ca orice om căruia nu-i place în clasă, am ieșit în curte în pauză. Și erau ț oameni care spărgeau, săpau. Probabil că vroiau să ajungă în China fără viză. Nu, ăștia-s doar colegii mei care nu se pot abține de la comentarii. Oricum, cireașa de pe tort, în cele ce urmează:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Cine identifică două căcaturi tipic românești în imaginea de mai sus primește zece puncte. Nu vrea nimeni? Bine, vă explic eu. Deci:

1. Unul muncește, șapte stau pe margine și ajută dând indicații.

2. Bun venit pe E60! „E” de la Eminescu (Colegiul Național „Mihai Eminescu” în a cărui curte se întâmplă pățania în cauză), că nu văd de la ce altceva să vină. Ce-i cu semnele de circulație!? Ocolire!? Atenție lucrări!? Pe cine vroia să alerteze? Pe baschetbaliști? Bate și tu mingea mai încolo, nu vezi de ochi? O-co-li-re! Următorul pas ar fi fost să pună semafoare, și era chiar tacâmul complet.

4 comentarii:

Deea spunea...

Eu m-am gandit ca sapa dupa ceva cadavre cand i-am vazut :-??

Anca. spunea...

Sau ne-au invadat arabii, si acuma ne pun sa sapam dupa aur negru. :D Numa ca romanii nu stiu ca pentru ala nu iti trebuie mine.

Madalina spunea...

Eu stiu pentru cine ii semnu ala
un indiciu:
"Birds come flying at the speed of sound"
=))
Scuze da' nu ma puteam abtine. :">

Anca. spunea...

e contagioasa melodia aia...:)) mai ales pentru cine stie despre ce e vorba