marți, 14 aprilie 2009

Avant

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mi-l iau, si plec! Pana vineri, ma gasiti la Rosia (nu Montana, ci aia de langa Beius).

Atata am asteptat excursia asta, ceva de nu-i adevarat! Abia astept! Nu mai suport sa vad numai gri, gri, gri, sa aud uruitul masinilor, sa respir aer infect, sa stau in spatii supraaglomerate. Vreau sa vad verde, albastru, rosu, alb, galben, etc, sa aud ciripitul pasarilor (si din pacate si croncanitul curcilor:)), mama fras’; ma tot trezeau data trecuta la ore macabre... deci, revin), cursul linistit al unui izvor, sa respir aer „verde”, sa ma simt libera, sa-mi simt bocancii in picioare si ca tot muntele-i al meu. Si peste o ora incepe sa mi se indeplineasca dorinta si peste vreo trei-trei jumate mi se va fi indeplinit de tot. Yoohoo!

Deci, revin in scurt timp. Nu plecati.

P.S.: Poza: Padis, 2007. Pietrele Boghii. Stanga: eu, dreapta: Sonia. Mi s-a parut reprezentativa.

P.S.2: Nu stiu de ce $^@&*#% nu merge poza. O s-o pun cand ma intorc, ca nu mai am timp... Pierd microbusul.

Niciun comentariu: