marți, 17 martie 2009

Se presupune ca sunt mici...

Astia mici de la parter (har domnului ca domn director i-a exilat acolo, si i-a izolat fata de majoritatea populatiei) imi dau fiori. Rar cobor pe la parter, dar fug inapoi sus cu zambetul un pic fortat.
Ce Dumnezeu au patit astia micii? Tot stau sa ma intreb daca eram si noi asa cand eram de varsta lor. La 11-12 ani sa vorbesti de cum n-ai putut sa faci rost de id-ul lui x da’ ca te-ai **t** cu altu in schimb!? Si si daca e basm povestea individei, tot e scandalos! E al dracului de socant. Si ma enerveaza! Sunt prea rasfatati astia micii. Li se da prea multe.

Tin minte ca atunci cand eram mica am primit o minge de baschet si prietenii mei de la bloc erau tare mandri (si profitori!) si jucam „baschet” la inelul de la scara de incendiu... ca alt inel nu aveam. Astia micii daca nu le dai o minge nike si un teren de baschet proaspat asfaltat fac nazuri. Si nu e normal! Noi am am invatat sa ne descurcam cu ce avem; si adevarul e ca nu prea aveam multe. Si eram creativi; daca vroiam sa jucam sotron, desenam un careu cu blocuri de bca rupte in bucatele (confiscate de la blocurile care in „descompunere”). Vara-mea la 3 ani stia toate jocurile de pe miniclip si nu vrea nici in ruptul capului sa iasa din casa. Ia ghiciti cati prieteni o sa aiba... si cate calitati sociale.

Ma simt ca un extraterestru cand vorbesc cu altii care zic „Lasa-l sa faca ce vrea... doar e copil...”. Eu mi-as trimite copilul in suturi afara din casa ca sa nu stea la 12 ani pe messeneger pana la ora 11 (cunosc caz si aici!). Am incheiat!

4 comentarii:

valy spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!

rotundu spunea...

Catre bloggerii oradeni:

Primavara Poetilor are loc in Oradea a 3-a oara (a 5-a oara in Romania, participa 60 de orase) – afisul si programul festivalului se pot prelua de pe blogul http://rotundu.wordpress.com

Tot acolo se gaseste si pagina: Oradea – 465 bloguri.

Deea spunea...

Sunt de acord cu tine!!!! :>

Si nu, noi nu eram deloc asa la varsta lor. Si ma tot intreb daca vina e in totalitate a parintilor lor.

Anca. spunea...

Se prea poate... dar eu tin sa dau vina si pe "epoca" in care traim. Adica, li se da totul mura-n gura. Absolut totul. Acum parintii au bani, si pot sa-i duca saptamanal sau zilnic pe prunci la Mac. Noi (cel putin eu si prietenii mei de pe atunci) am asteptat cu mana la gura sa se deschida Macu', si aveam noroc daca mergeam de doua ori pe an acolo. Nu era loc sa ne facem sperante desarte, si ne multumeam cu ce aveam. Si ne era bine in putinul nostru. Acum au de toate, au expectative ridicate, si mofturi pe masura. De ce? Pentru ca pot, au de unde si au cu ce.