miercuri, 25 martie 2009

Delegati de tot cacatul

Azi, 25.03.09, onorabila, stimabila clasa a XI-a F a primit in timpul unei ore de curs, o echipa formata din doi delegati ai Facultatii de Economie si Administrare a Afacerilor din cadrul UVT, care au tinut un discurs despre cum trebuie noi sa mergem la ei, si nu la altii. Asta pe scurt, ca nu prea are relevanta restul. Vreau sa spun ca discursul lor de „veniti la noi si nu mergeti la altii” a sunat mai mult ca unul pe care l-ar rosti unul de la martorii lui Iehova. Nu stiu, astia ori sunt indoctrinati la fel ca cea de-a doua grupa, ori chiar cred ca ceea ce spun ei ne convinge sa mergem la ei. Partea proasta e ca... cei mai multi mai si cad in capcana. Oricum... Ne tot bagau pe gat tot felul de bullshituri, cum ca facultatea lor e cea mai tare, ca e de curand renovata, ca e modernizata si asa si pe dincolo; toti spuneti asta, dar cat la suta din ce spuneti e adevarat? Adica daca imi vin 100 de oameni, de la 100 de facultati, care toate 200 (da, stiu sa calculez. Read between the lines.) sunt cele mai bune, eu ce sa mai cred? Toate sunt modernizate, toate aveti mai-stiu-eu-ce dracovenie cu care le intreceti pe celelalte... M-ati spart. Veniti cu ceva nou; ceva cu care chiar sa ne atrageti atentia. Daca n-aveti nimic interesant de spus, atunci „lasa-nee”, ca stim si noi sa dam siorci pe gugal.

Oameni buni, nu mai ascultati toate rahaturile care vi se spun. Nu va lasati dusi de val, pentru ca astia toti is platiti ca sa va inmoaie inimile (de aici comparatia cu martorii lui Iehova). Puneti mana pe un website, sau si mai bine, pe un bilet de tren, si mergeti pana acolo, ca sa vedeti exact care e situatia si cum stau treburile realmente.

P.S.: N-am nimic cu martorii lui Iehova, UVT sau FEAA. Doar cu cretinii ;)

2 comentarii:

Mephi55to spunea...

Adevaru-i ca UVT arata bine ca aspect, cladire ceausista pe exterior, dar destul de bine pusa la punct la interior.

Despre profi nu stiu nimic asa ca nu ma bag, dar si daca ar fi oricat de jalnici tu ai material didactic la biblioteca si poti invata si singur.

Oriunde ai merge se poate face scoala, depinde de tine cat sacrifici din timp pentru studii ;).

Anca. spunea...

Eu ziceam de UVT, pentru ca ei au fost ultimii care mi-au intrat in vizor. M-a iritat discursul ala invatat pe de rost pe care l-am mai auzit pe la vreo alte 5 universitati/specializari si nah... it's confusing...

In rest, nu contest ca UVT e chiar misto. Circumstante peste circumstante si raman aici la Oradea. Altfel as fi dat la Timisoara.

In concluzie, repet, nu am nimic cu UVT. Ba chiar bravo lor, ca am auzit ca nu o duc rau.