miercuri, 19 noiembrie 2008

Nu s-a mai auzit nimic de stele...

Ma intrebam zilele astea ce Dumnezeu s-a intamplat cu traditiile (si nu, nu s-au luat si s-au dus de unele singure; il stiti cu totii pe Teo, si daca nu il stiti, rusine!). Mi-am pus problema si am facut o mica-mare comparatie si am ramas socata (litere mari: traditiile „vechi”; litere mari: traditiile „noi” – pot fi ele noi si vechi?!):

A.Hora de la sfarsit de saptamana
a.Daca nu esti in fiecare vineri intr-un club bengos, esti cel mai naspa! Ce? Stai acasa sa-ti faci tema la mate sau sa ii ajuti pe parinti sau citesti o carte? Esti luzar, fratele meu!

B.Petitul ("Petzitul")
b.Socializam si ne cuplam pe hi5, messenger si alte bazaconii din astea, fara sa cunoastem persoana. Si mai vorbim de suflete pereche!

C.Dramele in dragoste din cauza casatoriilor aranjate (si nu numai!)
c.Nu mi-a luat ultimul model de geanta Chanel?! Bou’ naibii! Ce dezamagita sunt de el! Sunt complet nefericita si distrusa in viata mea amoroasa!

D.Dorinta de cat mai mult pamant
d.Dorinta de a „tranti pe masa din club o caramida” (citez; nu sunt cuvintele mele) si de a parca in fata blocului (nu casei, pentru ca nu ne permitem casa) un X5, un Q7 sau un TT (pe care, ca sa vezi, ni-l permitem)

E.Familia mai presus de orice
e.Prietenii „adevarati” care te lasa imediat ce zaresc ceva mai interesant la orizont mai presus de orice

F.Porturile taranesti
f.Porturile orasenesti. Nu ma apuc sa detailez, ca nu mai termin pana maine. Buric si spate gol pe 5 grade ca sa aratam bronzul de solar, etc.

G.Frumusetea naturala
g.Revin la bronzul de solar de mai sus si mai adaug: fardurile in exces, pensatul in exces, vopsitul parului, chiar si epilatul.

H.Limba romana
h1. Inglish pliz, ca altfel nu te understand.
h2. Asl, pls. Cf? Bn, u? Brb, lol! 8-|

Nu zic ca eu nu aplic regulile astea cu litera mica (de g si h nici nu vorbesc), dar care dintre ele sunt oare mai rationale si mai corect morale?

Un comentariu:

dayana spunea...

am ras bine cand am citit ce ai scris..nu ma intreba de ce,caci nu ti-as putea explica..

dar crezi ca poate avea lagatura cu faptul ca evoluam?