duminică, 13 ianuarie 2008

Schimbari...

Ca sa nu ziceti ca stiu numai sa critic, am sa scriu ceva de bine.

Recent, in parcul I.C.Bratianu (vezi hotelul Continental) s-au construit/amplasat niste terenuri de fotbal si baschet si niste rampe, scari si bare pentru skateri/rolleri. Ideea e ca azi diminieata mi-am propus ca fac o plimbare prin parc (locuiesc in zona), doar ca sa profit de vremea de afara. Cand am ajuns acolo, am dat fata in fata cu o mare de copii care se jucau si alergau pe tot locul.

In sfarsit se mai face ceva si in orasul asta ca sa atraga populatia. Chit ca spatiul de joaca nu este terminat inca, si multe treburi mai sunt de rezolvat, ideea mi se pare foarte buna, avand in vedere ca inainte de „constructiile” astea era un parc-fantoma.

Un comentariu:

Alt-F4 spunea...

Teoretic,ideea e buna;practic,nu.De ce ? Pentru ca nu au putut face un teren de basket/fotbal calumea,ci a trebuit sa le combine.For God's sake,e absurd... ori e teren de basket,ori de fotbal dom'le !!! M-am dus intr-o zi acolo cu inca 2 prieteni sa jucam un basket decent(cosurile par extreeem de ieftine..da' mno,de unde atatia verzisori).Da' ce sa vezi ? Fotbal !! Fotbal pe toate 3 terenurile,sau cate or fi.Daca nu erau terenuri hibride,jucam impreuna cu altii basket.Uhh... si acele terenuri nu`s singurele.Alt exemplu si mai si: Terenul de basket/Patinoarul de la Artima.Fratilor.. stiti.. sezonul rece e cam over;dar nu... ei inca tin patinoarul.De ce ? E interesul lor evident.. masinaria aia mare de inghetata consuma curent ca sa tina gheata inghetata :} si primaria plateste acel curent :-" duuh...

In legatura cu skate parku`.. e foarte misto ^^ rampele alea chiar is nice.Oricum,nothing's perfect.Bara de grind de la skate park artima e deja rupta,si inca nu`i inlocuita :]]

:-j Romania >.<


@ jorj here ^^ :*